VAKNAR



Godmorgon mina vänner!
Sitter i sängen med en kopp te och min laptop. Sam har bäddat ner sig bredvid. Vi har varit ute på morgon rundan i höstsolen och andats lite frisk luft. Härligt! Bär av mot jobbet om någon timme, plutten får vara hemma. Tur att jag bara jobbar 4 timmar om dagen!! Jag brukar gömma korv i lägenheten så att killen ska ha något att pyssla med. Han är så duktig nu. Kan vara hemma själv å sånt! Men jag är så galet sugen på att skaffa en till liten vovve! VILL HA. GE MIG! GRATIS!! ;)

Här kommer en brud som har betydligt många fler hundar än mig. Titta vad söööta dom äääär!!!


 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Åååååå dom är så söta alla plutthundarna! Jag har redan två hundar en fralla och en chihuahua, men jag vill ha ännu fler chihuahuor! Världens trevligaste hundar! Gillar din blogg föresten =)

2009-09-16 @ 09:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0